Handelsbetingelser

Følgende handelsbetingelser er gældende for køb af fysiske produkter foretaget i vores webshop.

Virksomheden

Premium-bilpleje.dk ejes af:

Premium Gruppen V/ Victor Bang Arnvig Hersdorf

Store Havelsevej 116
3310 Ølsted
CVR: 34138788

Betaling

Premium-bilpleje.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, Mastercard, Maestro og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Vi bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Hos Premium-bilpleje.dk kan du vælge levering med GLS eller PostNord. Du kan altid se fragtomkostninger i kassen. Priserne starter fra 39 kr.

Leveringstid: 1-4 hverdage.

GLS og PostNord har en forventet leveringstid på 1-2 hverdage. DAO leverer 365 dage om året med en forventet leveringstid på 2-4 hverdage.

Ved levering til pakkeshop sender vi fragtfrit ved køb for mere end 900 kr.  

Emballage

Når vi bestiller varer modtager vi mange papkasser. Ofte er de i god stand og kan genbruges. Derfor kan du også opleve, at du modtager dine varer i genbrugte papkasser. Vi opfordrer til, at emballage du modtager fra os, bliver sorteret korrekt, så emballagen kan genbruges.

Reklamationsret

Reklamationsret er 2 år jf. købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen skal komme i rimelig tid efter fejlen/skaden er opdaget.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Premium-bilpleje.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang, så længe varen sendes tilbage under aftale med Premium-bilpleje.dk

Ved returnering skal der rettes henvendelse til faktura@premium-bilpleje.dk.

Reklamationer sendes til:

Premium Gruppen
Store Havelsevej 116
3310 Ølsted

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Tilbagebetaling

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb. Informationer skal sendes til info@premium-bilpleje.dk

Fortrydelse

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på faktura@premium-bilpleje.dk

I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret på varen købt i webshop. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her: Returseddel

Varens stand når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@komenti.dk